17 вересня 2020 року відбувся практико-орієнтований
семінар Клубу дефектологів «Створення методичного
середовища розвитку логопедичного супроводу дітей різних категорій» в дистанційному форматі. У заході взяли участь 40
осіб.
Інформаційно-методичний блок був представлений відділом спеціальної і
інклюзивної освіти та ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Донецького
ОБЛІППО.
Лопухіна Тетяна В’ячеславівна, завідувач відділу спеціальної і інклюзивної
освіти Донецького ОБЛІППО, кандитат педагогічних наук – розкрила аспекти
професійної компетентності вчителя-логопеда у сфері інклюзивного навчання.
Коваль Аліна Володимирівна, завідувач ресурсного центру підтримки
інклюзивної освіти, зупинила увагу учасників на стратегії підтримки дітей з
порушеннями мовлення в освітньому середовищі.
Свій інноваційний педагогічний досвід презентували:
Гордіюк Надія Михайлівна - «Створення інноваційного корекційно – розвиткового простору логопедичного супроводу дитини з порушенням інтелектуального розвитку в умовах спеціальної школи» (вчитель–логопед вищої категорії, старший учитель Новгородської СЗШІ №38 Донецької обласної ради).
Болотова Вікторія Валентинівна - «Формування математичних навичок за допомогою мультісенсорного матеріалу «НУМІКОН» (вчитель-дефектолог, Краматорської загальноосвітньої школи №3).
Сахарова Юлія Юріївна - «Організація корекційного заняття під час дистанційного навчання» (психолог економіко-гуманітарного ліцея №8 імені Василя Стуса, м. Краматорськ).
Романенко
Олена Анатоліївна - «Автоматизація та диференціація звуків у дошкільників
із ЗНМ II-III рівня засобами використання мнемотехніки» (учитель-логопед, м.
Часів Яр).
Горобець Ірина Василівна - «Формування комунікативних
навичок у дітей з розладами аутистичного спектру» (вчитель-дефектолог, КЗ ДНЗ
№16 «Рушничок», м. Слов’янськ).
Учасники семінару отримали
корисну інформацію та практичні навички
з питань взаємозв’язку педагога,
вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда в корекційній роботі під час освітнього
процесу та позаурочній діяльності.
Відділом спеціальної і інклюзивної освіти матеріали практико-орієнтованого
семінару будуть узагальнені та впровадженні в практику корекційного навчання
дітей з ООП в системі освіти (ЗДО, ЗЗСО, ІРЦ) міст, районів, ОТГ Донецької
області.
Немає коментарів:
Дописати коментар