пʼятниця, 18 вересня 2020 р.

Практико-орієнтований семінар Клубу дефектологів.

17 вересня 2020 року відбувся практико-орієнтований семінар Клубу дефектологів «Створення методичного середовища розвитку логопедичного супроводу дітей різних категорій» в дистанційному форматі. У заході взяли участь 40 осіб.

Інформаційно-методичний блок був представлений відділом спеціальної і інклюзивної освіти та ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Донецького ОБЛІППО.

Лопухіна Тетяна В’ячеславівна, завідувач відділу спеціальної і інклюзивної освіти Донецького ОБЛІППО, кандитат педагогічних наук – розкрила аспекти професійної компетентності вчителя-логопеда у сфері інклюзивного навчання.

Коваль Аліна Володимирівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, зупинила увагу учасників на стратегії підтримки дітей з порушеннями мовлення в освітньому середовищі.

Свій інноваційний педагогічний досвід презентували:

Гордіюк Надія Михайлівна - «Створення інноваційного корекційно – розвиткового простору логопедичного супроводу дитини з порушенням інтелектуального розвитку в умовах спеціальної школи» (вчитель–логопед вищої категорії, старший учитель Новгородської СЗШІ №38 Донецької обласної ради).

 Болотова Вікторія Валентинівна - «Формування математичних навичок за допомогою мультісенсорного матеріалу «НУМІКОН» (вчитель-дефектолог, Краматорської загальноосвітньої школи №3).

Сахарова Юлія Юріївна - «Організація корекційного заняття під час дистанційного навчання» (психолог економіко-гуманітарного ліцея №8 імені Василя Стуса, м. Краматорськ).

 Романенко Олена Анатоліївна - «Автоматизація та диференціація звуків у дошкільників із ЗНМ II-III рівня засобами використання мнемотехніки» (учитель-логопед, м. Часів Яр).

Горобець Ірина Василівна - «Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру» (вчитель-дефектолог, КЗ ДНЗ №16 «Рушничок», м. Слов’янськ).

Учасники семінару отримали корисну інформацію та практичні навички з питань взаємозв’язку педагога, вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда в корекційній роботі під час освітнього процесу та позаурочній діяльності.

Відділом спеціальної і інклюзивної освіти матеріали практико-орієнтованого семінару будуть узагальнені та впровадженні в практику корекційного навчання дітей з ООП в системі освіти (ЗДО, ЗЗСО, ІРЦ) міст, районів, ОТГ Донецької області.

Немає коментарів:

Дописати коментар