вівторок, 1 грудня 2020 р.

Освітяни Донеччини долучилися до другої практичної конференції з аутизму «Інклюзія та супровід сім’ї»

28-29 листопада відбулася ІІ частина Другої практичної конференції з аутизму «Інклюзія та супровід сім’ї». Вже вдруге фахівці Донецької області мали змогу долучитися до участі та отримати відповіді на питання від досвідчених практиків.

Під час конференції спікери розповіли, як батьки повинні брати участь в інклюзивному процесі, як правильно створювати ефективний навчальний простір, торкнулися теми антибуллінгової терапії, яку пояснювали на конкретних прикладах.

Тетяна Кострицька, фахівець сенсорної інтеграції, нейропсихолог, чітко окреслила критерії якісної терапії, розповіла чим сенсорна інтеграція за Дж. Айрес відрізняється від сенсорної стимуляції та інших видів корекційного втручання. Також, спираючись на досвід колег із Сполучених Штатів, спікер поділиться інформацією про стандарти роботи спеціаліста такого напрямку.

«Практичний досвід інклюзії: комфортні умови для всіх» – таку тему представила Дарія Орлова – аутолог, фахівець з організації інклюзіі, дорослий аутист, мама дитини з РАС. Багато нюансів теми спікер розкрила саме з погляду батьків.

Практичними наробками свого досвіду в роботі з дітьми з аутизмом поділися Ігор Телюк, логопед, мовленнєвий терапевт та Яна Юрченко, практичний психолог, поведінковий психолог розвивального дитсадка для дітей з особливостями «Дитина з майбутнім».

З якими труднощами та проблемами стикається непідготовлена дитина в школі, тему булінгу розкрили також  Біл Петерс, Ірина Сергієнко та д-р Стівен Шор.


Висловлюємо щиру подяку організаторам, фонду «Дитина з майбутнім» (Foundation «Child with a future»  та співробітникам Програми ООН з відновлення і розбудови миру за  надану можливість педагогічним працівникам Донецької області прийняти участь у Другій практичній конференції з аутизму «Інклюзія та супровід сім’ї».

Особливістю конференції було те що в ній приймали участь батьки дітей з аутизмом та педагоги, які опікуються освітою цих дітей. Мали змогу отримати відповіді на питання яким чином найкраще допомогти, підтримати, зрозуміти один одного під час освітнього процесу. Результатом цієї конференції є набуття певних знань, які будуть застосовуватися нашими педагогами на практичному рівні у садочку, школі чи інклюзивно-ресурсному центру та у кожній сімї, що виховує особливу дитину.


Немає коментарів:

Дописати коментар