вівторок, 9 лютого 2021 р.

Лютий 2021

 

03 лютого в онлайн режимі відбулась нарада-семінар з питань удосконалення методичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
(для директорів інклюзивно-ресурсних центрів Донецької області).


Питання, які були розглянуті під час наради-семінару:

☝окреслення основних напрямків професійної діяльності фахівців ІРЦ;

☝звернення уваги на дотриманні норм професійної етики фахівців ІРЦ під час взаємодії з дитиною з ООП та її батьками;

☝націлення уваги на забезпеченні системного кваліфікованого супроводу дітей з ООП шляхом взаємодії з закладами освіти, в яких вони навчаються;

☝ознайомлення з особливостями роботи в АС «ІРЦ». 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

💯Надавати постійну (або за запитом) методичну допомогу педагогічним працівникам закладів освіти з інклюзивним навчанням, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти дітей з особливими освітніми потребами, щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг .
📌Орієнтувати керівників ІРЦ на те, що з метою забезпечення методичного супроводу педагогічних працівників закладів освіти з питань побудови якісного освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребам спланувати участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
✅Налаштувати роботу фахівців інклюзивно-ресурсних центрів на налагодження співпраці педагогів закладів освіти з батьками дітей з ООП як рівноправних партнерів в освітньому процесі, спрямовувати 
☝Взяти до відома керівникам ІРЦ, що проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини має здійснюватись із дотриманням протиепідеміологічних вимог: добре провітрюване приміщення, використання масок, одноразових  рукавичок, обов’язкова обробка дезінфекційним розчином усіх поверхонь і матеріалів, які використовуються, після кожного обстеження.

Використані нормативні документи:

1. Закон України «Про освіту»
2. Закон України «Про повну загальну середню освіту»
3. Закон України «Про дошкільну освіту»
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 617 від 22.08.2018 та № 983 від 21.10.2020};
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617 "Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів"
6. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15 серпня 2011 р. № 872{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017} 
7. Постанова КМУ від 10 квітня 2019 р. №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
8. Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року «Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти». 
9. Наказ МОН вд 05.08.2019  № 1069 «Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення»;
10. Наказ МОН № 1472 від 25.11.2019 року «Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»
11. Лист МОН № 1/9-348 від 25.06.20 року «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
12. Лист МОН № 1/9-495 від 31.08.2020 р. «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році».

Немає коментарів:

Дописати коментар