17 лютого 2021 року Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти розпочав роботу постійно діючого семінару «Від теорії до практики: інклюзія в закладі освіти» в онлайн форматі. Тема першого заняття «Інклюзія в садочку. З чого починати?»
Метою семінару було ознайомити учасників семінару з ключовими питаннями включення дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивний освітній простір закладу дошкільної освіти та сприяти розвитку педагогічної майстерності педагогічних працівників, здатності трансформувати теоретичні знання у практичній роботі.
У заході взяли участь 356 педагогів закладів дошкільної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів Донецької області. Інформаційно-методичний блок був представлений:
- завідувачем Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Коваль А.В.,
- завідувачем відділу професійного розвитку фахівців освіти дітей з ООП Лопухіною Т.В.,
- методистом Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Скворцовою Г.А.
Учасники семінару отримали корисну інформацію та практичні навички з питань визначення ефективних шляхів формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти. Більш детально зупинилися на особливостях створення індивідуальної освітньої траєкторії дитини з ООП, важливості командного підходу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та формуванні готовності і мотивації педагогів ЗДО до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
Відео запис трансляції вебінару доступний за посиланням: https://youtu.be/4Y-U22khRvw
Продовжує свою роботу і постійно діючий семінар «Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі» в онлайн форматі. 24 лютого 2021 року відбувся другий вебінар «Діти із затримкою психічного розвитку».
В заході
взяли участь 295 педагогів закладів
освіти Донецької
області, які впроваджують інклюзивну освіту.
Інформаційно-методичний
блок був представлений фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти.
Учасники семінару отримали
корисну інформацію та практичні навички
з питань роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку та включення їх в
освітній простір. Більш детально зупинилися на питаннях визначення поняття «Діти із затримкою психічного розвитку», особливості розвитку психічних функцій та емоційно-вольової сфери дітей, визначили загальні підходи до навчання.
Відео запис трансляції вебінару доступний за
посиланням https://youtu.be/pL9iT7MQSrk
Немає коментарів:
Дописати коментар