05.12.2022 Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти проведено всеукраїнську науково-практичну конференцію «Системи управління освітою під час воєнного стану та перспективи оновлення освіти в повоєнну добу», метою якої було визначено: систематизація досвіду науковців, практиків України й Донецької області зокрема щодо управління освітою в умовах воєнного стану, окреслення перспектив оновлення освіти в повоєнний час.
Навчання
дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення потребує ще більших
зусиль та більшої уваги з боку педагогів. Перед закладами освіти постають нові
виклики, які необхідно вирішувати, адже під час війни діти з особливими
освітніми потребами постійно перебувають у стані невизначеності. Велику роль в
організації освітнього процесу відіграє кваліфікований супровід та підтримка
дітей з ООП. Цим питанням і була присвячена робота секції керівників
спеціальних закладів середньої освіти,
спеціальних закладів
дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти, де впроваджується інклюзивна освіта та керівників
інклюзивно-ресурсних центрів,
учасниками якої стали 50 осіб.
Завідувач
ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Аліна Коваль окреслила тему “Інклюзивно-ресурсний центр в умовах
воєнного стану: супровід та підтримка дітей з особливими освітніми потребами”.
Роль
керівника закладу освіти в організації освітнього процесу дітей з особливими
освітніми потребами в реаліях воєнного стану розкрила методист ресурсного
центру підтримки інклюзивної освіти Галина
Скворцова.
Методист
ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Анжеліка Мельникова розповіла про тему “Діти та війна, наслідки
психотравмуючих подій у повоєнний час”.
Діяльність
інклюзивно-ресурсного центру в умовах війни та повоєнний час: виклики, рішення,
реалізація розкрила директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
Добропільської міської ради Донецької області Тетяна Лук’ян.
Управлінські аспекти організації освітнього процесу учнів
з особливими освітніми потребами під час воєнного стану в умовах спеціальної
школи окреслила заступник директора з навчально-виховної роботи
Парасковіївської спеціальної школи № 40 Донецької обласної ради Тетяна Гончарова.
Особливостями організації дистанційного навчання учнів з
інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної освіти поділилися колектив
Костянтинівської спеціальної школи № 32 Донецької обласної ради - Майя Леонова, в.о. директора, Анжела Кірія вчитель-методист, заступник
директора з навчально-виховної роботи, Ірина
Калашнік заступник директора з виховної роботи.
Розкрили питання формування життєвих компетентностей дітей
з особливими освітніми потребами як основа створення
психологічно-комфортного розвитку
особистості в умовах воєнного стану Раіса Кухтіна заступник директора з
виховної роботи та Наталія Ховякова
заступник директора з навчальної роботи Новожеланівської спеціальної школи №39
Донецької обласної ради.
Досвідом роботи щодо організації інклюзивної освіти в Білозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №15 Білозерської міської ради в умовах воєнного стану поділилися Надія Шкель керівник, Світлана Жулькова, заступник керівника Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №15 Білозерської міської ради.
Немає коментарів:
Дописати коментар