понеділок, 9 листопада 2020 р.

Про практико-орієнтовний семінар «Професійне співробітництво фахівців у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням».

Відділом професійного розвитку фахівців освіти дітей з ООП Донецького обласного ІППО 05 листопада  2020 року у форматі онлайн проведено практико-орієнтований семінар «Професійне співробітництво фахівців у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням» для фахівців ЦПР, закладів освіти (спеціальні групи ЗДО, спеціальні та інклюзивні  класи, спецшколи), ІРЦ. Мета: підвищення рівня готовності фахівців загальної середньої та дошкільної освіти до професійної діяльності в нових фахових умовах інклюзивної освіти. У заході взяли участь 35 педагогів.

Під час роботи висвітлено методичні форми  готовності фахівців до обміну досвідом із питань професійної співпраці фахівців у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням (Лопухіна Т. В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу професійного розвитку фахівців освіти дітей з ООП Донецького ОБЛІППО, Скворцова Г. А. та Сухарь Г. Ф. – методисти Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Донецького ОБЛІППО).





Блок презентації педагогічного досвіду педагогів охопив основні тенденції в управлінні процесом співпраці фахівців команди супроводу у закладах загальної середньої  та дошкільної освіти з інклюзивним навчанням. Директор КУ ІРЦ Іллінівської ОТГ Разумова Т. М. поділилася досвідом командної взаємодії в ЗЗСО з  інклюзивним навчанням  в  Іллінівській ОТГ.



Цікавими та корисними  для  педагогів-практиків виявилися напрацювання  Краснікової  В. В., учителя-логопеда Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 2 «Ромашка» Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області, – інтерактивні посібники, які направлені на розвиток мовлення та корекцію звуковимови (автоматизацію звуків групи свистячих, шиплячих та сонорних) дітей дошкільного віку.





Визначено проблемні питання та шляхи освітньо-виховної інтерактивної взаємодії усіх учасників навчально-виховного та корекційно-розвивального процесу роботи з дітьми  з особливими освітніми потребами  в  умовах спеціальних, загальноосвітніх та дошкільних закладів, де впроваджується інклюзивна освіта.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар