Відділом професійного розвитку фахівців освіти дітей з ООП Донецького обласного ІППО 05 листопада 2020 року у форматі онлайн проведено практико-орієнтований семінар «Професійне співробітництво фахівців у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням» для фахівців ЦПР, закладів освіти (спеціальні групи ЗДО, спеціальні та інклюзивні класи, спецшколи), ІРЦ. Мета: підвищення рівня готовності фахівців загальної середньої та дошкільної освіти до професійної діяльності в нових фахових умовах інклюзивної освіти. У заході взяли участь 35 педагогів.
Під час роботи висвітлено методичні форми готовності фахівців до обміну досвідом із питань професійної співпраці фахівців у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням (Лопухіна Т. В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу професійного розвитку фахівців освіти дітей з ООП Донецького ОБЛІППО, Скворцова Г. А. та Сухарь Г. Ф. – методисти Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Донецького ОБЛІППО).
Блок презентації педагогічного досвіду педагогів охопив основні тенденції в управлінні процесом співпраці фахівців команди супроводу у закладах загальної середньої та дошкільної освіти з інклюзивним навчанням. Директор КУ ІРЦ Іллінівської ОТГ Разумова Т. М. поділилася досвідом командної взаємодії в ЗЗСО з інклюзивним навчанням в Іллінівській ОТГ.
Цікавими та корисними для
педагогів-практиків виявилися напрацювання
Краснікової В. В., учителя-логопеда Миколаївського закладу
дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 2 «Ромашка» Миколаївської
міської ради Слов’янського району Донецької області, – інтерактивні посібники, які направлені на розвиток
мовлення та корекцію звуковимови (автоматизацію звуків групи свистячих,
шиплячих та сонорних) дітей дошкільного віку.
Визначено проблемні питання та
шляхи освітньо-виховної інтерактивної взаємодії усіх учасників
навчально-виховного та корекційно-розвивального процесу роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах
спеціальних, загальноосвітніх та дошкільних закладів, де впроваджується
інклюзивна освіта.
Немає коментарів:
Дописати коментар