КУРСИ. 5.9 КЕРІВНИКИ
ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ. ПЕДАГОГИ
ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.
·
5.9.1. Діяльність
інклюзивно-ресурсних центрів у контексті інклюзивної освіти.
Для керівників та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год.
·
5.9.2. Співпраця
інклюзивно-ресурсного центру та команди педагогічного колективу закладу освіти
у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми
потребами.
Для педагогічних працівників ІРЦ та педагогічних працівників закладів освіти – 30 год.
·
5.9.3.
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини для
забезпечення якісної участі в освітньому процесі.
Для вчителів-дефектологів та вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів – 30 год.
·
5.9.4. Основні аспекти роботи
практичних психологів ІРЦ з в забезпеченні якісного супроводу дітей з особливими
освітніми потребами (ООП).
Для практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год.
·
5.9.5. Роль вчителя-реабілітолога ІРЦ у формуванні ключових компетентностей
життєдіяльності дитини з ООП.
Для вчителів-реабілітологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год.
ТРЕНІНГИ
·
13-1. Інклюзивна освіта.
Педагогічні працівники ІРЦ, вчителі, вихователі, асистенти вчителів (вихователів), практичні психологи. 30 год.
·
14-1. Організаційно-методичні засади
діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
Педагогічні працівники ІРЦ та педагогічні працівники закладів освіти. 30 год.
СПЕЦКУРСИ
·
48-5. Підтримка в освітньому процесі
дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної
групи.
Керівники (директори (завідувачі) та методисти) закладів дошкільної освіти. 24 год.
·
49-5. Підтримка в освітньому процесі
дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної
групи.
Вихователі закладів дошкільної освіти. 24 год.
·
50-5. Підтримка в освітньому процесі
дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної
групи.
Асистенти вихователів закладів дошкільної освіти. 24 год.
·
174-5. Професійне партнерство
інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти в забезпеченні рівних прав та
можливостей з розвитку творчих здібностей та обдарувань дітей з особливими
освітніми потребами.
Фахівці ІРЦ та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти. 8 год.
·
175-5. Впровадження сучасних
підходів до професійної орієнтації дітей з ООП: комплексний підхід ІРЦ та
закладів освіти.
Фахівці ІРЦ та педагогічні
працівники закладів професійно-технічної та спеціальної освіти. 8 год.
Немає коментарів:
Дописати коментар