четвер, 10 червня 2021 р.

Запрошуємо на курси підвищення кваліфікації у Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

КУРСИ. 5.9 КЕРІВНИКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ. ПЕДАГОГИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.

·         5.9.1. Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів у контексті інклюзивної освіти.

Для керівників та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год.

·         5.9.2. Співпраця інклюзивно-ресурсного центру та команди педагогічного колективу закладу освіти у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми потребами.

Для педагогічних працівників ІРЦ та педагогічних працівників закладів освіти – 30 год.

·         5.9.3.  Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини для забезпечення якісної участі в освітньому процесі.

Для вчителів-дефектологів та вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів – 30 год. 

·         5.9.4. Основні аспекти роботи практичних психологів ІРЦ з в забезпеченні якісного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП).

Для практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год.

·         5.9.5. Роль вчителя-реабілітолога ІРЦ у формуванні ключових компетентностей життєдіяльності дитини з ООП.

 Для вчителів-реабілітологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) – 30 год. 

ТРЕНІНГИ

·         13-1. Інклюзивна освіта.

Педагогічні працівники ІРЦ, вчителі, вихователі, асистенти вчителів (вихователів), практичні психологи. 30 год.

·         14-1. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.

Педагогічні працівники ІРЦ та педагогічні працівники закладів освіти. 30 год.

СПЕЦКУРСИ

·         48-5. Підтримка в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної групи.

Керівники (директори (завідувачі) та методисти) закладів дошкільної освіти. 24 год.

·         49-5. Підтримка в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної групи.

Вихователі закладів дошкільної освіти. 24 год. 

·         50-5. Підтримка в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивної групи.

Асистенти вихователів закладів дошкільної освіти. 24 год. 

·         174-5. Професійне партнерство інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти в забезпеченні рівних прав та можливостей з розвитку творчих здібностей та обдарувань дітей з особливими освітніми потребами.

Фахівці ІРЦ та педагогічні працівники закладів позашкільної освіти. 8 год.

·         175-5. Впровадження сучасних підходів до професійної орієнтації дітей з ООП: комплексний підхід ІРЦ та закладів освіти.

Фахівці ІРЦ та педагогічні працівники закладів професійно-технічної та спеціальної освіти.   8 год.

Немає коментарів:

Дописати коментар