пʼятницю, 16 лютого 2024 р.

7 УРОКІВ ПРО ПСИХОЛОГІЮ ДЛЯ УЧНІВСТВА: ДЛЯ ШКІЛ СТВОРИЛИ ПОСІБНИК


Навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10–14 років)» створили в межах національної антибулінгової програми «Дружній простір». Він містить уроки, що спрямовані на профілактику булінгу й підвищення поінформованості учнів про власний психологічний стан. Посібник можуть використовувати педагоги й фахівці, які працюють з учнями 5–8 класів.

Він складається з теоретичної частини про психологічні особливості учнівства, а також методичних рекомендацій для проведення уроків психології з таких тем:

  • - Самооцінка та самоцінність
  • - Стрес і стресостійкість
  • - Взаємодія в команді: конфлікти
  • - Інакшість іншого та толерантність
  • - Особисті межі
  • - Емоційний інтелект
  • - Основи самопідтримки та самодопомоги в складних ситуаціях

Кожен урок доповнено презентацією і практичними вправами, які стимулюють до роздумів та обміну думками. Виконуючи їх, учні аналізують власні психологічні особливості, вчаться дослухатися до себе, ділитися особистими спостереженнями, обстоювати думку й уважно та з повагою ставитися до думок однокласників.

Завдяки здобутим знанням і навичкам діти зможуть легше будувати комунікацію з педагогами та однолітками на уроках й у вільний час, а також налагодити спілкування з близькими вдома.

Апробація уроків посібника відбулася в грудні–травні 2023 року серед 330 фахівців (директори шкіл, заступники директорів, учителі, асистенти вчителів, соціальні педагоги, психологи) — він отримав схвальні відгуки (90% опитуваних поставили оцінку «відмінно», 95% зазначили, що програма уроків змін не потребує).

Тепер ці матеріали можна використовувати для підготовки окремих уроків або ж як підсилення інших занять, зокрема для формування громадянської та соціальної компетентності в межах реалізації соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі.

Посібник доступний в електронному варіанті.

Також за цими покликаннями можна переглянути відеоінструкції з проведення уроків:

Немає коментарів:

Дописати коментар