

З метою реалізації основних напрямів державної
політики у галузі освіти дітей з особливими освітніми потребами, організації
психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей
психофізичного розвитку дитини; здійснення комплексної оцінки розвитку дитини,
проведення консультативно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього
процесу та батьками щодо реалізації прав на здобуття якісної освіти дітей
з особливими освітніми потребами. Відповідно
до постанови КМУ від 11 березня 2020 р.
№ 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу
COVID-19» та наказу МОН України від 16 березня 2020 р. №406 «Про організаційні
заходи для запобігання поширенню коронавірусу сovid-19» тренінг було проведено
у дистанційному форматі. У навчанні взяли участь 17 осіб. Тренерами було поставлено цілий ряд завдань:
·
засвоєння змісту основних принципів і цінностей
інклюзивної освіти;
·
оволодіння знаннями щодо міжнародного та національного
законодавства у сфері інклюзивної освіти, зарубіжного досвіду;
·
формування управлінських компетентностей у сфері
інклюзивної освіти;
·
застосовування професійних знань у практичній
діяльності;
·
здійснення педагогічного супроводу дитини з особливими
освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;
·
продовження подальшого розвитку професійних знань та
умінь щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Навчання
було корисним та цікавим, слухачами також була опанована на практиці інформаційно-цифрова компетентність, учасники тренінгу добре орієнтувалися
в інформаційному просторі, отримували інформацію та оперували нею відповідно до
власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного
суспільства. Вдосконалювали здатність знаходити та використовувати інформацію з
різних джерел відповідно до актуальних
завдань навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Бажаємо успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар